Οι καλύτερη ώρα για τη φωτογράφιση του γάμου σας

Πολλές φορές, ζευγάρια που έρχονται για να κλείσουν τον γάμο τους ρωτάνε ποια είναι η καλύτερη ώρα για να γίνει η φωτογράφιση του γάμου.

Αναρωτιούνται αν είναι καλή ώρα το μεσημέρι.

Το μεσημέρι λοιπόν, για την φωτογράφιση είναι η χειρότερη ώρα, κυρίως το καλοκαίρι.

Ένα, είναι η ζεστή που ιδρώνουμε, αλλά σημαντικότερο είναι, ότι κοιτώντας προς το ήλιο όπου έχουμε καλό φως, από την ένταση του, κλείνουμε τα μάτια και μας είναι πολύ δυσάρεστο και κουραστικό.

Αν γυρίσουμε την πλάτη μας στον ήλιο για να λύσουμε αυτό το πρόβλημα τότε γινόμαστε σκιές και ο φωτογράφος πρέπει να χρησιμοποιεί φλας για να φανούμε καλύτερα.

Το φλας όμως δεν χρησιμοποιείται από συγχρόνους φωτογράφους, παρά μόνο όταν το σκοτάδι είναι τόσο έντονο και δεν γίνεται αλλιώς.

Το φλας την ημέρα και το βράδυ  δίνει ένα σκληρό φως και ισοπεδωτικό και χάνεται η αισθησιακή πλευρά τις φωτογράφισης.

Τελικός η καλύτερη ώρα είναι το απόγευμα για την φωτογράφιση του γάμου σας, όπου με το μαλακό και υπέροχο ροζ-κόκκινο φως που παρέχει, δίνει φωτογραφίες ρομαντικές και με έντονο ανάγλυφο χρώμα, επίσης έτσι αποφεύγουμε το σκληρό και βασανιστικό φως του μεσημεριανού Ήλιου.

Μετά το δειλινό έρχεται το λυκόφως με το υπέροχο γαλάζιο –μπλε χρώμα του.

Έτσι αντί να φωτογραφίζουμε σε ένα επίπεδο όπως το μεσημεριανό φως, κάνουμε τη φωτογράφιση του γάμου σας σε πολλά επίπεδα φωτός με πολλές εναλλαγές χρώματος.

Και τέλος όταν όλα σκοτεινιάσουν φωτογραφίζουμε με το τεχνητό φως από λάμπες σε διάφορα μέρη που είναι φωταγωγημένα.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε  φωτογραφίες γάμου και να σχηματίσετε μια άποψη για την φωτογράφιση στις αναφερόμενες ώρες. 

 

Φωτογράφοι γάμου στη Θεσσαλονίκη και η κουλτούρα μας.

Αν και υπάρχον διαφορετικές προσεγγίσεις από τον καθένα μας, ένα σημείο είναι κοινό, η θέληση μας να παρέχουμε την πιο σύγχρονη και αισθητικά άρτια φωτογραφία στον γάμο σας.

Υπάρχει βεβαία μεγάλη ποικιλία ποιότητας και προσεγγίσεων που έχουν οι φωτογράφοι γάμου στην Θεσσαλονίκη γιατί υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα εμπειρίας και διαφορετική αντίληψη στο ύφος στις φωτογραφίες γάμου που παρέχει ο κάθε επαγγελματίας.

Ένα άλλο κοινό σημείο είναι η αστείρευτη δυνατότητα που μας παρέχει αυτή η πόλη με τα μνημεία και τις υπεροχές τοποθεσίες τις.

Συνδυάζει νεοκλασικά, σύγχρονα μέρη, βυζαντινή αρχιτεκτονική σε εκκλησίες έχει και το ανατολίτικο στοιχειό τις, μη ξεχνάμε βέβαια και την θάλασσα όπως και παλιά εγκαταλειμμένα κτίσματα.

Η δυνατότητες που σου δίνονται είναι πραγματικά εκπληκτικές, πηγαίνεις μια βόλτα στην άνω πόλη και συχνά ανακαλύπτεις καινούργια σημεία για τις φωτογραφίες σου.

Θέλει όρεξη για ανακάλυψη και φαντασία. Προσωπικά γυρνώ την πόλη για να αποκτήσω νέες ιδέες και έμπνευση ώστε να μην εγκλωβίζομαι στα ίδια.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες γάμου και να σχηματίσετε μια άποψη για αυτή τη μοναδική πόλη.

 

Αυθεντικότητα στη φωτογραφία γάμου

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ζήτηση για μια νέα προσέγγιση στην φωτογραφία γάμου που είναι η φωτογραφία ύφους ρεπορτάζ, το ύφος φωτογραφίας όπου δεν υπάρχει στήσιμο στον γάμο.

Υπάρχει σοβαρός λόγος για αυτό και είναι η πολύ καλύτερες και φυσικές φωτογραφίες γάμου που καταλαβαίνουν τα ζευγάρια βλέποντας τες και συγκρίνοντας τες με ποζαρισμένες, κιτς, με υπερβολική και κακή επεξεργασία φωτογραφίες.

Όταν στήνεις, λέγοντας κοίταξε με σε έναν εικονιζόμενο η ανταπόκριση του είναι αμήχανη και η έκφραση του προσώπου είναι να μορφάσει από τη άβολη θέση που νοιώθει ότι βρίσκεται και η φωτογραφία  είναι κακή.

Αντιθέτως αν φωτογραφίζεις με τρόπο στον γάμο, χωρίς να γίνεσαι αντιληπτός, η έκφραση του προσώπου είναι αυτή και στη πραγματικότητα και είναι αυτή η αυθεντική φωτογραφία που θέλουμε όλοι να πάρουμε στα χέρια μας.

Αυτές είναι φωτογραφίες που δεν μας απωθούν όπως μια κακή φωτογραφία στον γάμο και είναι το είδος των φωτογραφιών που όσα χρόνια και να περάσουν δεν θα τις βαρεθούμε ποτέ, ίσως γιατί έχουν μέσα τους την μαγεία τις αληθείας και τις αυθεντικότητας, του ποιοι πραγματικά είμαστε και πόσο ωραίοι δείχνουμε, χωρίς καμιά επιτήδευση και παρέμβαση. Είναι πιστευτές.

Αυτό έχει το μυστήριο του, γιατί ότι πραγματικά συμβαίνει σε μια στιγμή στον χρόνο, δεν θα συμβεί ποτέ ξανά, σαν οι φωτογραφίες στον γάμο μας  να έγιναν από κάτι το ανύπαρκτο και καταφέρνουν και παραμένουν αναλλοίωτες, σαν ένα πάγωμα του χρόνου όπου δεν έχει επέμβει ανθρώπινο χέρι.

Αντιθέτως μια στημένη φωτογραφία στον γάμο μας, που θα κοιτάμε μέσα στον φακό του φωτογράφου, ακόμα και ωραία να είναι, θα μας θυμίζει την παρουσία κάποιου άλλου που έχει παρέμβει στον χρόνο, στην προσωπική στιγμή μας και εκεί χάνεται η μαγεία τις αναλλοίωτης και αυθεντικής φωτογράφισης.

Για σκεφτείτε το.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε δημιουργικές φωτογραφίες γάμου και να σχηματίσετε μια άποψη για το αν σας φαίνονται πραγματικά αυθεντικές.

 

Δημιουργικότητα στη φωτογραφία γάμου

Πως ξεχωρίζουμε την πεζή από τη δημιουργική φωτογραφία στο γάμο, σαv μη φωτογράφοι;

Ο καθένας θέλει για τον γάμο του οι εικόνες που θα αποτυπώσουν την πιο σημαντική μέρα τις ζωής του, να του αρέσουν και να είναι διαφορετικές από την στείρα και επαναλαμβανόμενη προσέγγιση στην φωτογραφία γάμου, που είναι τόσο κοινή και καθιερωμένη στην Ελλάδα.

Πως θα βρούμε λοιπόν τον δημιουργικό φωτογράφο γάμων μέσα σε τόσους πολλούς;

Αυτό που μπορεί να μας βοηθήσει είναι το ίδιο το αισθητήριο μας, όταν μια φωτογραφία μας φαίνεται παράξενη αλλά όμορφη και κυρίως μας αρέσει, τότε είμαστε πιο κοντά στο να ξεδιαλύνουμε αυτό το δύσκολο μυστήριο για εμάς.

Πρέπει να κοιτάμε στο πορτφόλιο του φωτογράφου γάμου την δυνατότητα του να έχει μεγάλο πλήθος εικόνων, που να είναι εντυπωσιακές και δημιουργικές , οι φωτογραφίες γάμου πρέπει να μας κάνουν να απορούμε στο τι έκανε ο φωτογράφος και βλέπουμε ένα παιχνίδι με σύνθεση, χρώματα, επίπεδα και αντανακλάσεις και αυτό να μας κάνει να νοιώθουμε δέος από το εντυπωσιακό αποτέλεσμα.

Φανταστείτε να βλέπατε εικόνες από τον γάμο σας που μπορεί να είναι καλές, αλλά πεζές και νοιώθετε ότι κάτι λείπει, φανταστείτε τώρα το αντίθετο, μια ιμπρεσιονιστική έκρηξη χρώματος, αντανακλάσεις που μπερδεύουν την πραγματικότητα  με άλλα στοιχειά από το γάμο σας και δημιουργούν κάτι το σουρεαλιστικό και επίπεδα που δημιουργούν φωτογραφίες που ανακαλύπτουμε κάτι άλλο μες τα χρόνια, γιατί μπροστά και πίσω από το κυρίως θέμα που είστε εσείς το ζευγάρι, υπάρχουν άλλοι άνθρωποι σε διάφορες στάσεις  και η εικόνα είναι πολύπλοκη, αφήνοντας έτσι αινίγματα για να λυθούν για το μέλλον, όπως ποιος ήταν αυτός εκεί και τι έκανε;

Παρακάτω μπορείτε να δείτε δημιουργικές φωτογραφίες γάμου και να σχηματίσετε μια άποψη, αν θέλετε μπορείτε να κάνετε ένα παιχνίδι με τον εαυτό σας και να με ρωτήσετε ποια φωτογραφία έχει επίπεδα,  σε ποια η σύνθεση στηρίζεται στο χρώμα και ποιές φωτογραφίες έχουν παιχνίδι  με αντανακλάσεις.

 

Εντυπωσιακά σημεία για φωτογράφηση γάμου στη Θεσσαλονίκη

Μια από τις ερωτήσεις που κάνουν τα περισσότερα ζευγάρια, είναι σε ποια μέρη να βγάλουμε τις εξωτερικές φωτογραφίες μετά την τελετή γάμου. Στην ιστοσελίδα μου θα βρείτε πολλά μέρη που θα αναγνωρίσετε, αλλά θα ήθελα να αναφερθώ πιο συγκεκριμένα.
Στην φωτογράφιση γάμου στη Θεσσαλονίκη, υπάρχουν μέρη που δίνουν πλεονέκτημα, λόγο τις αρχιτεκτονικής η φυσικής ομορφιάς τους. Κάποια από αυτά είναι τα κάστρα στο επταπύργιο, που παρόλο που είναι έχει φωτογραφηθεί πολύ, ο δημιουργικός φωτογράφος βρίσκει νέες γωνίες και συνθέσεις. Ένα άλλο γνωστό μέρος είναι το λιμάνι και τα λαδάδικα.
Στο λιμάνι η τοποθεσία είναι καταπληκτική με φόντο την Θεσσαλονίκη και τα λαδάδικα είναι από τα μέρη που διατηρούν αναλλοίωτο το παλαιό στοιχείο τις Θεσσαλονίκης και την γραφικότητα τις. Εκεί επίσης υπάρχει και η τράπεζα τις Ελλάδος με τους υπέροχους κίονες τις. Αλλά εντυπωσιακά μέρη είναι τα παλιά εγκαταλειμμένα στρατόπεδα με τα υπέροχα κτίρια τους.
Επίσης, αν έχετε κλείσει δωμάτιο σε ξενοδοχείο, οι φωτογραφίες του γάμου σας στη Θεσσαλονίκη μπορούν να είναι υπέροχες, στα όμορφα διακοσμημένα ξενοδοχεία.
Μπορείτε να δείτε παραδείγματα παρακάτω.

Δημιουργία ύφους, στη φωτογραφία γάμου

Πολλοί φωτογράφοι, ανάμεσα τους και οι φωτογράφοι γάμου, πασχίζουν να δημιουργήσουν ένα ύφος, ώστε να είναι αναγνωρίσιμοι και κατά συνέπεια να αποκτήσουν ένα καλό όνομα.  Στην αρχή όλοι μας λειτουργούμε μιμητικά ή ενστικτωδώς, προσπαθώντας να αντιγράψουμε την δουλεία άλλων φωτογράφων.

Υπάρχει μια αντίληψη, ότι όταν φωτογραφίζεις, παύεις να σκέπτεσαι τι θα έκανε κάποιος άλλος φωτογράφος και αφήνεις την φαντασία σου μαζί με την εμπειρία και τη μελέτη που έχεις συσσωρεύση να σε κατευθύνει, προσωπικά συμφωνώ με αυτή την άποψη, γιατί είναι σωστή, σκεπτόμενος τι θα έκανε κάποιος άλλος φωτογράφος δεν μπορείς να βρεις τον δικό σου δρόμο.  Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχεις κάνει το μάθημα σου πριν, να μελετάς φωτογραφία που σημαίνει να παρακολουθείς φωτογράφους ή ζωγραφική.

Μπορεί στην αρχή να κάνεις και λάθη ή τα αποτελέσματα αρχικά να σε απογοητεύσουν, αλλά αυτό είναι ένα στάδιο στην πορεία τις εξέλιξης μας.

Εκεί πού χάνονται πολλοί στη φωτογράφιση γάμου, είναι στο ότι δεν μπορούν να επιλέξουν ποιο είδος φωτογραφίας ή ύφος φωτογράφησης γάμου τους αρέσει περισσότερο, και ποιοι φωτογράφοι γάμου. Καταλήγουν να προσπαθούν να κάνουν πολλά η ακόμα και όλα τα ειδή φωτογραφίας, επηρεαζόμενοι διαρκώς από όποια νέα τάση και ύφος. Στο τέλος συσσωρεύουν τόση πληροφορία,  την όποια δεν μπορούν να διαχειριστούν,  χάνονται και καταλήγουν να  κάνουν φωτογραφίες που δεν ξεχωρίζουν, κανένας δεν μπορεί να τα κάνει όλα εξίσου καλά.

Προσωπικά, μέσα στα χρόνια έχει κατασταλάξει μέσα μου, ποιο είδος φωτογραφίας μου αρέσει (δεν χρειάζεται να είναι αποκλειστικά ένα, μπορούν να γίνουν συνδυασμοί, πχ δημιουργική φωτογραφία ντοκουμέντου στον γάμο) και επίσης έχω καταλήξει, στο ποιοι είναι οι αγαπημένοι μου δημιουργικοί φωτογράφοι και ποιοι στη φωτογραφία γάμου, που παρακολουθώ διαρκώς. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα πρότυπα δεν αλλάζουν. Βέβαια αυτό για να γίνει, χρειάζονται πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς και πολύς μελέτης του φωτογραφικού αντικειμένου.

Every man’s work is always a portrait of himself.
Ansel Adams, Carmel, California, 1979

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα και σας ενδιαφέρει η φωτογραφική εξέλιξη σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στα σεμινάρια στη, φωτογραφία γάμου θεσσαλονίκη.

PROSOPIKO_01_resize

Δημιουργικά πορτραίτα φωτογραφίας γάμου

Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πορτραίτα νυφών μετά το μακιγιάζ να κοιτάζουν χαμογελώντας στον φακό, στα πορτραίτα που κάνουν οι φωτογράφοι γάμου, ώστε να αναδειχθεί το τελικό αποτέλεσμα του μακιγιάζ, απαραίτητη μεν, αλλά νομίζω μάλλον ότι είναι επαναλαμβανόμενη και κουραστική αυτή η προσέγγιση στη φωτογράφιση γάμου. Υπάρχει μια παρεξήγηση για το πορτραίτο, το πορτραίτο στην φωτογραφία γάμου δεν περιορίζεται μόνο από τον εικονιζόμενο, μπορεί να περικλείει και το περιβάλλον γύρω του, όπως και άλλους ανθρώπους, έτσι ώστε η σύνθεση να είναι πιο ενδιαφέρουσα και πλήρης.Τα δημιουργικά πορτραίτα νύφης μπορούν να δώσουν έναν διαφορετικό ύφος, όπως οι εικόνες που μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα και σας ενδιαφέρει η φωτογραφική εξέλιξή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στα σεμινάρια στη φωτογράφιση γάμου θεσσαλονίκη.

Φωτογράφοι γάμου και χρώμα

Ένα από τα μεγάλα στερεότυπα από το φωτογραφικό κοινό, αλλά και από πολλούς φωτογράφους, στην φωτογράφιση γάμου, στην δημιουργική φωτογραφία και στην φωτογράφιση ντοκουμέντου, είναι ότι μόνο η ασπρόμαυρη φωτογραφία είναι καλλιτεχνική.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά που ένας από τους δασκάλους φωτογραφίας, που είχα παλαιοτέρα, μου είχε πει, ότι αν θέλεις να είσαι δημιουργικός φωτογράφος, πρέπει να φωτογραφίζεις ασπρόμαυρα. Την εποχή εκείνη στην Ελλάδα κυρίως, επικρατούσε πάνω κάτω αυτή η άποψη.

Προσωπικά από τότε είχα αμφιβολίες, και στην δημιουργική μου πορεία από ένα σημείο και πέρα, άρχισα να φωτογραφίζω δημιουργικά με χρώμα.

Την ιδία εποχή όμως και νωρίτερα ακόμα, μεγάλοι φωτογράφοι μεγαλουργούσαν με χρώμα. Φωτογράφοι όπως ο Harry Gruyaert , ο Gueorgui Pinkhassov, ο Constantine Manos και ο Alex Webb μας έδωσαν εξαιρετικές φωτογραφίες χρώματος, ανώτερες από ότι είχε γίνει μέχρι τότε, ξεπερνώντας με τη δουλειά τους τις καθιερωμένες, παλαιότερες, μεγάλες γενιές φωτογράφων, που δεν μπορούσαν να κατανοήσουν τη χρήση του χρώματος στη φωτογραφία.

Είναι πιο δύσκολο να φωτογραφίζεις σε χρώμα, γιατί πέρα από τα τη φόρμα, τα αντικείμενα και τους ανθρώπους στο κάδρο μας, έχουμε και την πληροφορία του χρώματος επιπροσθέτως, που πρέπει να είναι αδιαίρετη με την φόρμα, ώστε να ταιριάζει αισθητικά με αυτή και να μην αλλοιώνει το μήνυμα της φωτογραφίας.

Στην φωτογραφία γάμου, νεότεροι φωτογράφοι γάμου, όπως ο Ben Chrisman, οι Davina & Daniel και άλλοι, έχοντας κάνει σεμινάρια με μεγάλους φωτογράφους όπως ο James Nachtwey και o David Alan Harvey, κατανόησαν τη σημαντικότητα του χρώματος και το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς τους είναι σε χρώμα.

Με την ασπρόμαυρη φωτογραφία, παρ όλη την αναγνωρισμένη αξία της, δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εντυπωσιακή ομορφιά του χρώματος, στις φωτογραφίες μας.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα και σας ενδιαφέρει η φωτογραφική εξέλιξη σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στα σεμινάρια στη, φωτογραφία γάμου θεσσαλονίκη.

Σεμινάρια επεξεργασίας φωτογραφίας γάμου

Η επεξεργασία στην φωτογράφιση γάμου, είναι πολύ σημαντική, γιατί είναι το τελικό αποτέλεσμα τις δουλειάς μας που βλέπει κάποιος στην ιστοσελίδα μας, σε εκθέσεις και φυσικά ο πελάτης. Οι φωτογραφίες των ψηφιακών μηχανών, έχουν χαμηλά κοντράστ και χρειάζεται να τις επεξεργαστούμε ώστε να έρθουν κοντά στον τρόπο που βλέπει το ανθρώπινο μάτι. Θέλει μεγάλη προσοχή όμως, όπως και επίσης μεγάλη εμπειρία στην επεξεργασία των φωτογραφιών μας, ώστε να μην καταστρέψουμε η αλλοιώσουμε τις εικόνες. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές τεχνικές χρησιμοποιώντας προγράμματα επεξεργασίας, αλλά για να καταφέρουμε να κάνουμε επαγγελματική επεξεργασία, χρειάζεται πολύ κόπο, χρόνο και εμπειρία. Είναι πολλά τα παραδείγματα ακόμη και επαγγελματιών φωτογράφων γάμου που η επεξεργασία που κάνουν είναι κακή ή το λιγότερο μη καλαίσθητη και ξεπερασμένη και αυτό δημιουργεί κακές εντυπώσεις και απωθεί τον πελάτη.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα και σας ενδιαφέρει η φωτογραφική εξέλιξη σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στα σεμινάρια στις, φωτογραφίες γάμου θεσσαλονίκη. Επίσης μπορείτε να δείτε παραδείγματα παρακάτω μιας πρωτότυπης φωτογραφίας και μιας τελικής επεξεργασμένης.